SKOLAN

Jag har redan berättat om föräldramötet. I kväll ringde stora a,s idrottslärare och ville bara berätta lite positivt för hon hade hört mig på mötet. Hon ville berätta att min son var trevlig, sa alltid trevlig helg, att han var mogen, lyssnade på instruktioner och tog avstånd när hans kompisar tramsade sig. Vad detta värmde och när jag berättade för stora A blev han jätte glad. Stora A är med sin kusin Anna ( vår Lilla Älskling) på inne bandy hennes sambo spelar match. Anna och hennes kompis var här och åt pizza med oss. Vi fick många skratt och jag känner att det behöver jag tanka på inför nästa vecka. Mellan A är hos sin kompis och lilla A på hobby, ska hämta honom kl 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0