skridsko

I dag sov både lilla och stora A länge de såg hela matchen.Jag orkade inte utan gick och la mig efter en period. Hade tappat hoppet på vinst då-

I dah gick lilla och mellan A ut kl 14 för att åka skridsko på fotbolls planenkom in kl 17.Lilla A åt middag vilade en halvtimme sedan följde han med stora A ut för att åka mer.Båda killarna har skavsår men vi har plåstrat om.I morgon är det barnens sista lovdag. Kommer känna mig ensam sedan hela förmiddagarna men man vänjer sig vid det med.

Barnen har beställt våfflor till sen kvällsmat så Anders är och handlar.Vi får ju passa på att vara uppe lite senare än vanligt sista lediga kvällen.
Jag tror tre st somnar gott i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0