Speedad

När jag fick min cellgifts beh i går sa de att jag skulle vara speedad i tre dagar och däckad i tre.
Jag la mig kl 22 i går kväll somnade ca 23 vaknade av barnen i morse men orkade inte gå upp. Stora och mellan A är så duktiga de fixar allt själva på morgonen. Jag somnade om när de cyklat i väg och blev väckt av min läkare som bad så mycket om ursäkt för att han väckte mig, att han inte skrivit ny sjukskrivning, han trodde att de gjort det i Växjö.Nu fixar han det så allt löser sig. Jag somnade om vaknade 11,30 stekte två vårrullar och sedan hämta lilla A Han lekte sjuksköterska och tog väl hand om mig när jag vilade, hämtade vatten till mig.

Undrar hur jag ska bli om tre dagar men förhoppningsvis blir det inte värre än så här.
Nu har Anders och barnen åkt till mormor för att äta middag, jag orkar inte följa med. Tyvärr har inte min aptit minskat bara ökat så de tar hem mat till mig.

mamma hade gjort god blåbärspaj till fika . alla blev vi mätta och glada.
Min syster ringde innan hon slutade jobbet men vi bestämde att mellan A stannar hemma i natt hon ska ju i väg till helgen. Bara vetskapen att jag får hjälp om det behövs känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0