toppen dag

i DAG HAR JAG HAFT EN TOPPENDAG.
vAKNADE av att barnen sa hej då , låg kvar i sängen och läste tidningen, sen tog jag ett varmt bad. Åkte buss till örkelljunga där jag åkte bil med min "gamla" kollega Kerstin. VI åkte vidare till Munka för att hämta Annika och sen åkte vi till Ängelholm.
Jag köpte en lång varm kofta på rean för 100 kr och sedan åt vi lunch på Kina.
Anders hämtade mig efter sitt jobb.När vi var på väg hem ringde pojkarna att det kommit in en fågel i huset, men de gjorde alla rätt.Öppnade fönster och dörr.Vi har inte någon död fågel så vi hoppas att den flög ut.
På kvällen åt vi middag hos mormor och morfar.

Grannen kom in för att lära mig virka men det var inte så lätt som jag trodde, behöver nog hjälp i morgon med.
Gäller att ha tålamod, vet inte om jag är rätt person för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0