TRÖTT

Detta har varit den tuffaste tiden hittills, är så otroligt trött HELA tiden. Åkte och hämtade lilla A när han slutat skolan och vi åkte och handla.Trodde jag skulle svimma i affären. Har ett tryck över bröstet, gör ont i händer och fötter.Har varit i kontakt med sjukvården men det är nog inget ovanligt eller konstigt med mitt mående.
Min svåger kom in en runda i eftermiddag och tog med lilla A för att hämta min syster och de åkte till en blomster affär för min systerdotter tar sjuksköterskeexamen i morgon. När de var i affären säger lilla A hade hjag haft pengar skulle jag köpt blommor till min mamma. Det slutade med att han kom hem med en underbar bukett tulpaner till mig. Jag blev så rörd och glad.Tack storasyster att du betalade åt honom.
Mamma kom hit i eftermiddags och gjorde pannkakor till barnen vilket de älskar när de går i skolan till 15 sedan gjorde mamma soppa till middag.


Lilla A sover hemma i natt och min vän J kör honom till skolan i morgon.Hur skulle jag orka utan alla nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0