TRÖTT MÅNDAG MORGON

I går kväll kunde varken jag eller stora A somna
Själv låg jag bara och tänkte på min kommande behandling. Har man väl kommit in på negativa tankar är det svårt att släppa.
Blev en del tjat på stora A som försökte med magont, för trött m.m. Jag talade om med STORA bokstäver att här är vi inte hemma från jobb eller skola för att vi är trötta.Måndag i dag så det var säkert tillräckligt många hemma från jobb och skola ändå. Det är något jag lärt mig hemifrån och det vill jag lära våra barn.
Jag talade samtidigt om att om stora A fick mer ont i magen skulle jag hämta honom. Men som alla andra ggr gick det bra hela dagen.

Vi har haft en hel eftermiddag och kväll utan TJAFS tror man drömmer.I dag slapp jag tänka som min bror ibland säger - vi har våra två katter det räcker(ha,ha)Tur jag vet att de älskar våra barn för själv är jag rädd för katter.
Lilla A har packat stor väska som han tog med till mormor och morfar.Han var jätte glad att han skulle få sova där denna vecka eftersom jag antagligen blir dålig efter beh i morgon.
Jag har tänkt hämta honom varje dag efter skolan12,30 men om jag inte kan tar min   omtänksamma och snälla syster vår bil och hämtar hem honom på sin middagsrast. Skulle inte klara vara utan något av barnen i flera dagar.
Min kära syster ringde och frågade om hon kunde gå bort med sin man på lördag eller något av våra barn skulle sova där  i helgen. Självklart ska hon följa med sin man. Anmders är hemmas och jag vet är jag dålig är alla våra barn underbara och visar hänsyn. Sedan är det helt självklart att de ändå kan ryka ihop. Får ringa min underbara systerdotter A som får ha jourenHa,ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0