trött

I går kväll kunde inte lilla A somna eftersom han hade match i dag. Jag trodde han skulle bli svårväckt men han vaknade själv ca kl 7 men låg och drog sig en stund. det visade sig att de hade två matcher och de vann bägge. Lilla A gjorde mål fast han var back han kan inte stå och vänta på bollen.

Direkt efter åkte vi till hunehallen för att titta på Åsljunga men de förlorade mot markaryd veteraner. Min syster son är med där och hans fru och barn följde med oss hem sedan kom min systerson. Vilka härliga barn de har.Även de är mysiga så klart.

På kvällen åt vi tacos.

Själv har jag ångest inför tisdag. I morgon ska jag börja mitt intag av cortison tabletter och på tisdag cellgift.JAG VILL iNTE MER men men man ska vara glad att det inte är värre.

Min kära mamma kommer i morgon så ska vi ta ner alla julsaker och byta gardiner. Allt ska vara klart innan tisdag. Tack älskade storebro och fru vi vet att vi är välkommna på sportlovet om vi vill . min bror sa tom att han hämtar oss om jag inte orkar köra till Strömstad. Utan alla nära och kära hade inte jag och min underbara familj fixat detta.

En rolig sak
mellan A är en riktig tonåring alltså ett monster emellan åt( hon läser inte min blogg) När vi var i Turkiet i sept träffa hon två flickor 4 och 7 år. de har ringt flera ggr så hon ska nog dit nästa helg jätte mysiga föräldrar har de Tänk om man såg mer av hennes underbara sidor här hemma men det kommer nog.

Man ska vara glad att barnen sköter sig borta sägs att de är trygga hemma när de vågar visa sina sämsta sidor hemma. Då vet jag att alla mina tre barn är trygga i sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0