Ännu en slappedag

I dag väckte jag stora A 13,30 han ser fortfarande ut som jag vet inte vad. Han har cyklat med lilla A till affären. Mellan A hade kompis i natt så de två och stora  A satt uppe och kolla film.
Lilla mA kom upp kl 10 och då hade jag redan ätit frukost men han började dagen med lunch eftersom han vill vara vaken ett tag innan han äter.

Lilla A är överlycklig- han har fått Anders gamla mobil med 100 kr på. De två stora tycker det är helt galet att han redan får mobil. Jag håller med men det är svårt att motstå när man ser hans glädje. Vi har talat om att 100 kr ska räcka en månad så det är bara mormor som fått den stora äran att få samtal från honom. Han skulle bara kolla så de var hemma. Jag skulle gå min promenad och då ville han med och hämta cykel hos mormor och morfar.

Vi stannade och fikade en liten stund sedan skulle vi hem och laga middag. På hemväg börja det mullra och regna så vi skyndade oss. En bit skjutsade jag lilla A på hans cykel, men efter ett tag ville han av . Han tyckte det såg töntigt ut vilket det säkert gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0