Fika

Jag och pojkarna var och fika med mormor morfar och Majbritt,Våfflor och kaffe gott.

Mellan Aringde- allt var bra.

När vi var där kom det fram en kvinna och berättade att hennes svägerska har fått cancer i magenoch nu ska gå på cellgift. Tårarna bara kom.Denna kvinna jobbar i en affär och när jag handlar där vill jag bara ha hjälp av henne-alltid trevlig och hjälpsam.Känns i bland som att de trevliga drabbas de elaka och egoister klarar sig.

Hon ska få cellgift varje dag i tablettform sedan opereras och sedan mer cellgift. Vadjag hatar denna skitsjukdom. men hon finns i mina tankar och jag ger en styrke kram och Ted Gärdestads låt himlen är oskyldigt blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0