måndag

Vi har haft en bra helg.I fredags var Britt, Jan-Erik och Erik här . Det gav oss många goa skratt.

I lördags kom Linda Daniel och deras lilla prinsessa.Jag gosa med henne och bara njöt. Senare var vi hemma hos Per och Mia Noa och josua och fick god hemlagad glass.På kvällen var vi hos mamma och pappa och fick god mat

I söndags var vi bara hemma och slappade.


I kväll har vi varit hos Jessika och Martin och ätit god tacos.För mig är det så skönt med få men riktigt BRA vänner. Ni betyder mycket mer än ni anar.

På dagen kom Anna och Daniel och de tog med sig stora A hem, ska på bio och han ska sova över.

Vi i familjen har bestämt att vi struntar i Öland, vill hellre till Göran och Sara och när jag ringde hörde jag på rösten att vi var välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0