AJ,aj

I dag är jag inte lika pigg som i går.Äter mina piller men har ändå ONT.Men, men det går över.Har sovit lite mitt på dagen. Åkte till mamma och pappa och åt middag.Har smsat med mellan A - allt bra. På efetrmiddagen kom min syster och hennes man och ett barnbarn till dem. Lilla A och S leker så bra tillsammans. Mamma tog pappa i rullstolen så de kom hit och åt våfflor med oss. pia och Morgan kom också förbi en stund.I kväll har vi tittat på robinsson och ätit chips och dippa. Läser en del andra bloggar om andra som har cancer. när man läser att de har haft bröstcancer sedan blivit bra och efter ett tag blivit sjuka igen så blir jag rädd.Ska nog sluta läsa samtididgt lider jag med desa människor- känns skönt att kunna skicka i väg en kommentar om en kram eller bön eller dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0