bilservice

I dag fick jag gå upp tididgt för att köra till vä och serva bilen. När jag kom hemm var det dags att hämta lilla och stora A i skolan. Hade jag inte hunnit hem skulle de ha följe hem. Mellan A har kolmpis med hem ich lilla blir tjurig och avundsjuk. Han vill vara med men de vill så klart vara i fred. Stora A har inte kommit hem ringde och sa att han skulle vara med en kompis. Han har ute träning sen i kväll så han lär snart dyka upp. I dag har jag tvättat en maskin och sedan bara läst och slappat skönt. I morgon ska jag packa inför helgen då vi åker till strömstad. Ena fredagen i strömstad nästa på operationsbordet men men så är mitt liv just nu. Ser att jag gör en del felstavningar men det är fingrarna som jag har lite ont i och de inte riktigt hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0