FÖRKYLD

Nu när man skulle börja må bättre så kommer förkylningen som ett brev på posten. huvudet bultar och näsan rinner. Men, men jag är van att ligga så det är bara att fortsätta med det. Lilla A har varit hemma i dag eftersom han hade feber i går men helt frisk och pigg under dagen, blir nog skola i morgon. stora A är hos mormor och morfar eftersom vi hade en konflikt i går och han är arg och sur ännu. Vad skulle vi göra utan dem ? Mellan A kom hem efter skolan åkande på en cykel kärra för att hon ramlat och slagit sig i foten. Hon och jag har varit hos doktorn så nu är hon och Anders på väg till sjukhus och röntgen. Anders skulle gått på föräldramöte i kväll men det får jag ta.Får ta två alvedon och se glad ut. Mamma bjuder på middag som hon alltid gör när jag är dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0