frukost

Vaknar kl 7 med lilla A bredvid mig. Lämge sedan jag behövde gå upp och göra frukost. Började min dag med värktabletter sedan mat till barnen.Tog på min illgröna morgonrock och körde pojkarna till skolan. Stora A har nämligen prao på lillas skola. Mellan A cyklade med sina kompisar. I dag har jag varit med mellan och stora A och köpt fotbollskor de har storlek 40 och 41 i skor.Får ångest snart flyttar de väl hemifrån. I kväll var vi på föräldramöte i lilla A,s klass. Han sitter längst fram undra varför??????? Han har en jätte mysig lärare och det som är allra bäst är att han alltid är glad när han ska till skolan. Ett bättre betyg kan ingen lärare få. I morgon har vi utvecklingssamtal med stora A , fick hem omdömet i dag. Bra eller mycket bra i alla ämnen.Men som jag sa till honom din mentor har inte skrivit något om det sociala. Hon är väldig neg mot stora A och han mot henne. Med alla andra lärare funkar han. Blir spännande i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0