HEMMA IGEN

Skulle bli hämtad 8,45 i morse men taxi kom redan 8,30 tur jag var färdig. Fick än en gång åka med den "jobbiga" chauffören. Första ggr berätta han allt om sin skilsmässa, i dag om en operation han gjort och att han fick hjärtstillestånd på uppvaket. Precis vad jag behöver höra på väg till operation.Som sagt var jag lite nervös inför sövningen men personalen var helt underbar. Jag låg och skrattade tills jag somnade pang bom. Vaknar upp och är jättetrött och seg. Försökte läsa lite men gick inte så bra. Mellan A hade precis åkt med sin kompis när jag kom hem blev vi ledsna av bägge två men vi har smsat med varandra. Stora A åkte i väg efter en stund med sitt innebandylag. Lilla A är hos mormor och ska på hobby men vi ska äta pizza när han kommer hem. Anders och jag är själva hemma nu och här är så tyst. Ska lägga mig i soffan och där lär jag nog liga resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0