Inställd resa

Vaknade och kände- skit dag.hade jag varit pigg i dag skulle jag åkt till Ä-holm men jag mådde skit. Snuvig, svettig ena stunden kall andra.Tvättade några maskiner sedan ett varmt bad och som vanligt ryggläge. Anna ringde och hon och Daniel hämtade lilla A i skolan. Jag plockade fram mackor och te och då ringer mammas underbara väninna. Hej Mia kan du komma nu? jag har bakat frallor och äppelpaj till dig. Jag blev jätte glad. Allt detta goda fikade vi senare på när stora A kom hem. Mellan A ringde att hon följt med en kompis hem. Vi andra spelade skippo, Daniel bandy med lilla A i hallen, även Anna en stund. Tack för trevlig eftermiddag. Jag var trött emellanåt och låg i soffan men det känns helt ok när Anna och Daniel är här. I dag var jag orolig eftersom stora A skulle bli av med datan det löste han med att ta sin gitarr och åka till mormor och morfar och stanna där i natt. Jag tyckte lilla A skulle sova hemma men de ville bägge dit. De bestämde att stora skulle följa lilla till skolan i morgon. Man ska leva en dag i taget och inte oroa sig för morgondagen. Mellan A kom hem och gick i gen. "pojkvännen" var hos grannen så där var hon med. När hon kom hem fick hon äta middag vid tv för där satt Anders och jag sedan serverade jag lite paj till henne på rummet eftersom hon satt och chatta med kompisar. Va mysigt att bara kunna va med henne själv en stund. På kvällen la hon sig i pappas säng. Ska försöka gå upp med henne i morgon bitti så hon slipper vara ensam. Har tittat på ett program där de har många barn-vilket härligt liv jag har.Nu på kvällen mår jag bättre hoppas det har vänt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0