JAG MÅR BRA

har haft en toppen dag. Känner mig som innan jag blev sjuk. Ingen förkylning, ingen trötthet. MÅR BARA BRA vad skönt det är. Har haft mellan A hemma eftersom hon ska vila foten och hon ska vara hemma imorgon med. Har varit på föredrag av Anders från fryshuset. Mycket bra och spännande. När jag sitter där ringer lilla A och är förtvivlad och undrar om jag har telnr till hans fröken. I går fick han hem läsläxa och där var även med en skrivbok men han visste inte vad han skulle göra. Han ringde fröken och fick veta att den råkat komma med av misstag. hoppas läx intresset sitter i många år. Tyvärr har inte mellan A samma intresse. Jag åkte till skolan i dag för att ta hem läxa och när fröken titta i bänken låg där ogjorda läxor från förra veckan. Under vilda protester fick hon göra både matte och engelska och i morgon blir det plugga av med no. När jag kom hem i kväll hade mellan A åkt på konsert, Anders var och hämta ved och när jag inte svara på mobil tog hon det som ett ja vilket hon inte fått om vi vetat om. Ingen skola- då är man hemma hela dagen. Hon verkade inte bry sig så mycket vid tillsägelse. Ja,ja vad gör man längtar till tonåren är över. Stora A har haft en lång och trist dag utan data men gonat upp på kvällen och pratar både med mig och Anders. Min syster dotter erbjöd sig att komma hit och prata med honom-TACK men nu har det nog vänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0