JOBBET

Har inte kunnat skriva på några dagar eftersom mellan,A,s data krånglar, stora A haft sin på lagning. Filmen i söndags var jätte bra men vi fick sitta längst fram eftersom det var så mycket folk. Måndag och tisdag har det väl inte hänt något särskilt mer än att lilla A var hos ögonläkaren i måndags och allt bar bra. Mellan A har klagat på ont i foten men i måndags följde hon med klassen på kvällen och bowlade och hon hade klarat sig utan kryckor. På tisdag morgon cykla hon till skolan och antingen glömde kryckorna eller ville inte ha med dem. När stora A kommer hem från skolan berätta han att mellan A sprungit på rasten men när hon kom hem hade hon ont igen. Man vet inte riktigt vad man ska tro. Men hon är svullen ännu. Mellan A har två prov i dag och jag hoppas att det gått bra för nu har hon verkligen pluggat. I dag var jag på jobbet och lämnade sjukintyg, sedan var jag med på personalmötet.Känns som man varit ledig en vecka eller två. Blir säkert inga problem att komma tillbaka.Sedan var vi ute och åt lunch. Nu ska jag och barnen till simhallen sedan kommer Anders dit efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0