känner mig redo

Nu känner jag mig redo för sjukhus och operation igen. Allt tvättat och huset städat. Skönt att komma hem och bara vara utan några måsten. I dag har jag varit hos mina vänner och hjälpt till att städa efter deras renovering. Varför är det roligare att städa borta än hemma ? Kan bero på att hemma är jag ensam i dag hade jag trevligt sällskap och goa skratt. Pappa har fått sin rullstol i dag och lilla A ville ut och köra honom.Jag och min systerdotter följde med, tur var det för det gick undan.Det är lugnt säger pappa jag kan bromsa. Då säger Anna - ännu så länge ja, pappa skrattade. Min svåger kom en stund och vi tog en kopp kaffe och pratade- alltid trevligt I kväll blir det kina mat även till mamma och pappa för lilla A ville dit så tidigt och ringde nyss har ni hämtat mat? Han ville även ha dit kina pinnar för han älskar äta med det. Mamma och pappa äter nog med bestick som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0