MÅNDAG

I dag sov jag tills Anders väckte mig och sa att det var kaffe. I dag har vi städat nedervåning och renbäddat. Sedan åkte jag och mellan A till biblioteket och när vi lånat klart satte hos sig vid datan och jag satte mig i läshörnan och läste tidnin gar. Det har jag aldrig gjort innan jag blev sjukskriven. Kännde också att jag behövde en stund i lugn och ro och ensamhet. Känner mig fortfarande lugn och avslappnad i hela kroppen efter gårdagens spa. Fick ett samtal av en viss kvinna och kännde mycket neg energi men efter samtalet kunnde jag koppla av igen. Det var ett neg samtal om andra människors psykiska tillstånd inget jag behöver nu innan min operation. Känner mig otäckt orolig inför sövningen. Skänk mig en tanke på fredag. Nu är lilla A på idrottsskolan de bägge andra hos kompisar men kl 18 ska alla vara hemma för middag.Stora A sov hos mormor i natt eftersom vi hade lovat henne ringa när vi kom hem och lilla A säger han ska sova där i natt. Mellan A har varit duktig och städat sitt rum, men pojkarna ville vänta till onsdag då de säkert kommer ångra sig.Då kan stora bara slappa och titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0