Match

Vaknar med lilla A bredvid mig i sängen, han vill men kan inte somna om. Han la sig redan vid 21 i går kväll så han vaknar tidigt. Jag låtsas sova och då går han och väcker pappa i stället. Mellan A sovit hos johanna igen , först sa jag nej men hennes föräldrar skulle ut och äta så Martin och jag bestämde att de kunde sova en natt till. Anders kom 9,15 och sa det var frukost, ägg sill och mackor.Till allas förvåning kom stora A upp redan 9,30 men ville inte äta bara dricka varm oboy. Sedan bar det av på bandy match vilken de förlorade låg under med 7-1 men jobbade upp till 9-6 bra gjort. Jag var nog lika slut som killarna efteråt för nu har jag fått en förkylning men bara den äckliga smaken i munnen försvinner fixar jag allt. Känns så nu i alla fall. Stora A är på fotbolls träning, lilla A spelar bandy ute stora vid datan (Ska lämna in hans data i morgon) hoppas han överlever) Jag har satt in en potatisgratäng i ugnen så när mellan A kommer hem blir det middag med kött och sås.Blir sen middag men jag vill att vi äter alla tillsammans I går tuggade jag konstant hela dagen men har skärpt mig lite i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0