Rullstolsrace

I dag ville lilla A gå hem till mormor och morfar efter skolan , han vill bara köra morfar i rullstolen. I dag körde han honom ända hem till oss för att fika och sedan hela vägen tillbaka. Men mamma var med så klart. Hade lilla A och morfar fått bestämma hade de nog ansett sig klara det själva. Stora A har gått promenad med våra vänners hund vilket uppskattades av båda .Hunden hade tur i dag kom direkt ini köket ich jag leade medisterkorv och han fick en bit eller två.Mycket tacksam,blev han Mellan A varit med en kompis och ska följa med henne hela gelgen till familjens stuga skönt för henne att komma hemifrån och bara få vara. Har varut på utbildningen i dag igen, många goa skratt,och många viktiga aha upplevelser. Men vi är ju et trevligt gäng. Taxi kommer i morgon 8,45 ska vara där 10,00.Hör av mig till nära och kära när allt är över.FÖRHOPPNINGSVIS får jag komma hem på kvällen.Ligga i soffan dricka påskmust, titta på tv och ha mina pojkar hos mig,kunna ringa min tjej när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0