shopping

Jag har sovit gott i natt och när vi alla hade ätit och klätt på oss åkte vi in till s-stad.Märks att barnen börjar bli stora , det enda lilla A hittade i leksaksaffären var ett par skor med hjul på.Han fick mycket beröm att han köpte dem och inte gevären han tittade på. Mellan A köpte skor, smycken. Stora A köpte energidricka och en gitarr med stålsträngar. Anders köpte tre par läsglasögon och jag en mascara.Tillsammans köpte vi godis.Alla från norge tyckte det var billigt men vi tyckte det var dyrt.Vi hann även med att fika på ett mysigt ställe. Jag trodde s-stad var dött vid denna årstiden men det var jätte mycket folk. Jag fick en underbar "jacka" av min bror och svägerska. I kväll ska vi bara vara hemma hos dem och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0