SPA

I dag sov jag länge och det var skönt.Hörde min bror och svägerska min man och alla barnen i köket men jag bara låg och slappade. Denna helg har jag gjort något som är få förunnat. Bott gratis på hotell.Visst det var hemma hos min bror och svägerska men all god mat och ovanpå detta en mysig frukost i dag och jag kom till dukat bord.Underbart. Vid lunch tid åkte Anders , min bror och barnen till simhallen.Jag och min svägerska på SPA det var helt underbart.I en av alla pooler var det varmt vatten och vi bara låg där trodde jag skulle somna.Vi prövade alla bubbelpooler och jag blev så varm att jag fick svalka mig i en större bassäng.Har haft lite konstig känsla i vä arm den arm håla som jag tagit bort 15 körtlar i . Min svägerska påminnde mig om träning vilket jag då kom på att jag hört men glömt. Körde lite vatten gympa och sedan kändes det bättre.TACK När vi kom hem fick vi god pastasallad med räkor mums. Till dessert varma hallon och glass och kaffe.Jag la mig i soffan och slappa skönt.Sedan var det dags att packa bilen och börja resan hem.I morgon blir det sovmorgon eftersom vi alla är lediga.En ledig måndag för alla tillhör inte vanligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0