träningsmatch

I går hade stora A sin första ute match och första ggr de spelade elvamannalag. Resultat 3-3 och ett gäng hesa mammor.Men kul hade vi. Det var vad jag orkade i går hade så ONT.Sedan hyrde Anders rallybrudar till mig så jag låg i soffan nästan hela dagen. Höll på att somna mitt i filmen men vet inte om det berodde på att jag var helt slut eller på att den var lite tråkig emellanåt. Lilla A vill se den när han kommer från skolan i dag. När mellan A kom hem efter att ha varit borta hela helgen hade hon köpt en jättefin ring till mig.Den ska sitta på alltid liksom vigselringarna.Mellan A hade haft en underbar helg. Lilla A hade en kompis hemma och det gick bra. I dag ska jag köra pappa till vårdcentral sedan ska jag åka till min vårdcentral och få min porta cart genomsköljd.Glömde be dem i fredags när jag var på sjukhuset. Har tagit mina piller så nu känns det drägligt i såren men men det går väl snart över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0