TRÖTT

I går var jag och hälsade på på jobbet. KUL. Blir nog inga problem att komma tillbaka. I dag har jag varit tillsammans med chefer inom handikapp vården och en annan politiker. Vi har åkt runt till de olika instutionerna för att kolla hur de har det. Mycket intressant. Jag har länge sagt att jag vill jobba 75% när jag börjar men efter en halv dag då jag är aktiv är jag helt slut. Jag får nog tänka om. Mellan A vill sova hos mormor och morfar i natt så lilla A sover hemma. Stora A är på innebandyträning. Nu ska jag på utbildning för oss föräldrar med tonårsbarn. Har pratat med min bror i Strömstad vi åker upp nästa helg. Ska bli skönt att komma hemifrån. När jag sa till barnen att vi åker för jag vill koppla av, inte ha något bråk för då får min bror och hans fru ta tag i bråken. Då blev stora A lite tveksam om han ska med. han är nog osäker på att klara av en hel helg utan bråk. Han skulle fundera i veckan. Jag vet att han vill med men han hatar att åka bil.Han hoppades nog att få vara ensam hemma men fick veta att då får han vara hos mormor och morfar. Det verkade inte så lockande. Vi får se hur han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0