vad klarar man utan barnen?

Ännu en gång har jag inte kunnat skriva på ett teg pga mitt lösenord plötsligt inte gällde. När nu stora A äntligen tog sig tid att hjälpa mig så fixade han det på 5 sek. I fredags var lilla A på kalas där de hade badat och emellanåt slängt sig i snön och in i badet igen.När han kom hem 20,15 var han helt slut orkade inte med något mys alltså godis och läsk utan gick och la sig direkt. Mellan A var på hobby och stora A ute och åt med sina kompisar.Han kom hem med en kompis sedan på kvällen och de satt vid datan. Lördag hade vi alla en slappe dag även Anders eftersom han är sjuk men han tvättade vår och min systers bil.Sedan var det mys igen på kvällen och melodifestivalen. Gick inte bra för mina favoriter Sarah och Måns. I dag körde jag stora A till Bromölla eftersom han hade sin sista innebandy match( blir skönt med lite lediga helger sen) De spelade jätte bra men det var omöjligt att göra mål på deras målvakt.De låg under med 2-0 men fick 2-1 när det var 30 sek kvar blev det 2-2 hag darrade i hela kroppen ,vi hade klappat och ropat oss hesa och skällt på domarna vilket man inte ska. Men vi tyckte de var urkassa och när de t.o.m får fel spelare utvisad undrar man hur de tänker. Men vi var glada över oavgjort och killarna blev tvåa i serien-BRA Anders var inte med eftersom han fick vara tränare i dag för lilla A och hans lag i fotboll. PÅ kvällen kom lilla A och ville åka till mormor men han måste sova där i morgon eftersom jag ska på ost och vin kväll med mina kolleger-KUmen han ville sova där två nätetr och fick som han ville.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken serie är bäst Gossip Girl eller Gilmore Girls? Kommentera gärna på min blogg =)

2009-03-15 @ 20:42:51
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0