vårdcentral

I dag skulle jag köra pappa till en vårdcentral kl 13 och sedan skulle jag till min kl 14.Däremellan ville lilla A hem så jag bad mamma ringa när de var färdiga 13,50 hade hon inte ringt så jag fick köra till min.De skulle bara skölja genom min porta cart och en anna än min sköterska ville vara med och titta. Vi kom fram till att detblir mer och mer vanligt med patienter med pk.I dag var första ggr jag såg nålen och den var inte LITEN.Jag sa att nästa ggr vägrar jag nog.Men vi hade goa skratt alla tre på vårdcentralen.. på kvällen åt vi middag hos mamma och när vi satt i bilen ropa lilla A från balkongen-Jag vill sova hemma.När vi väl kom hem la han sig i Anders säng så Anders får lilla i Lilla A,s säng i natt. Stora A var ute med våra vänners hund en timme sen dusch, en kopp te så jag hoppas han sover gott i natt. Mellan A var hos sin kompis som varit i Thailand och hon hade fått ett linne och ett halsband. Nu har jag tagit alla mina natt piller så jag hoppas jag somnar snart för det gör så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0