Älskade barn

I fredags hittade vi ett brev som mellan A skrivit, när jag läste det började jag storgråta. Hon har blivit retad en längre tid i skolan men inte velat berätta.Vi har pratat och gråtit mycket denna helg men i morse hände det underbara. En av hennes vänner som har varit lite taskig ett tag tar kontakt med henne på datan och de träffas. Det slutar med att bägge flickorna gråter och är jätteledsna, vilket visar att de tycker mycket om varandra ialla fall. Vi föräldrar och barn ska träffas i kväll. Jag har fått så söta sms av min tjejs kompis. Våra älskade barn har det inte lätt. När våra barn är förtvivlade så tror man att man själv ska gå sönder. Problemet med lilla A och hans sorg över att inte kunna sova hemma på vardagarna är nu löst genom min underbara syster. Han kommer sova hos henne någon natt och hon kör honom till skolan innan hon börjar jobbet.En natt kommer hon sova här. ALLT GÅR ATT LÖSA Min bror kom i går kväll och lilla A släpper inte honom en sekund.Det är sånt vi behöver nu känns som att vi alla i familjen mår skit just nu men så härligt när vi kan känna att vi älskar varnadra, kan stötta varandra och alla nära och kära som finns i vår närhet. Nu ska vi på fotboll mellan A har match. Vårt stora problem i dag är att få stora A att plugga inför sitt geografi prov, ha,ha men jag tror vi lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0