Äntligen fredag

Min älskade man väckte mig 05,45 och då var jag inte pigg, knappt vid medvetande. Men jag hasade mig upp och när jag fått i mig lite kaffe kunde jag öppna ögonen. Kom en halvtimme tidigt till beh men fick ändå vänta till min utsatta tid. Efter det köpte jag fika och hann precis dricka upp kaffet innan taxin kom.Men, men jag var inte hemma tidigt för de. Vi har åkt småland runt. Tror jag sov ca 5 min under resan. I kväll ska vi på fotboll i Perstorp Åsljunga spelar. Jag har hunnit dammsuga , tvätta och ta ett varmt bad- skönt

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e lika usel morgontrött som jag! :))

2009-05-09 @ 12:32:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Björn

hejsan mia!!

hoppas att allt känns lite bättre med dig idag!!

vi har pratat lite om dig här hemma. Tänkt mycket på dig. Kommer själv ihåg hur det kändes..... att inte veta utan bara känna. Om du får behandlingen i skåne så kommer vi givetvis och hälsar på...... Ida pratade om att barnen ville komma ned, klart att dom ska... jag har en STOR studsmatta i trädgården som är till för att brukas. Vi grillade hemma hos binge i går, Mats var där oxå.



Hoppas att du kan mår lite bättre av det fina vädret. Ida-Maria hälsar sååå mycket...

Kram från oss..

2009-05-10 @ 11:52:46
URL: http://www.singelpappa.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0