Dubbel beh

I dag har det varit en lång så det var underbart att komma hem igen.Vi åkte hemifrån 06,30 och då var det inte mycket liv i de stora barnen. Anders fick påminna mig att ringa hem 07 annars hade jag glömt det. Efter första beh åkte vi till öb och köpte billigt schampoo och duschcreme m,m.Därefter satt vi oss vid vattnet nära sjukhuset och njöt i solen. När vi blev hungriga gick vi på kina restaurang och åt en god buffe.Sedan var der dags för en andra beh och då följde Anders med in och personalen förklarade för honom vad de gör. Min "cancersyster" från M-ryd ringde.Hon mådde inte alls bra och trodde att hon börjat jobba för tidigt. Jag hoppas jag får vara hemma ett tag till och jag rekomenderade henne att ringa sin kurator. Det tar tid med det psykiska. Men det är alltid lika stärkande att prata med henne- vi förstår varandra-I dag vill lilla A sova hemma så min syster och svåger hämtar honom i morgon bitti.Han blev jätteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0