fotboll

I dag har jag haft en bra dag. Bara fällt tårar en gång och det var av glädje. Fick en underbar bukett av min systerdotter och ett underbart kort.-Det värmde. Ännu en beh klar, i morse var jag supertrött men i morgon är det FREDAG. Min kurator är toppen, ringde henne i dag och efter ca en timme ringde hon tillbaka. Jag väntade inget samtal förrän i nästa vecka. Min kurator ska kolla upp om jag får rehab för 400 kr eller 1700 men Anders och jag har bestämt att jag åker i vilket fall som helst. Mellan A hade match i dag och hon var jätteduktig som målvakt vann med 10-1. Skolsköterskan ringde när jag kom hem från Växjö lilla A hade blivit biten i armen av en klasskompis. Jag visste att lilla A inte var oskyldig men att bita är väl att ta i.Men jag är glad att han är ärlig och erkänner att han själv också varit taskig mot sin kompis. nu i kväll sitter lilla A och mormor och tittar på hockey, jag trodde han skulle somna men han är för nyfiken- pratade nyss med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0