I dag blev jag rasande

I dag väckte jag de stora kl 6,30 men de var jättetrötta och somnade om. Jag ringde 6,30 och de skulle då stiga upp. Mellan A fixa det men stora A var så trött och ville börja lite senare.Han har fått lov av sin fröken om han har haft svårt att sova. Jag sitter i taxi och säger ja. Ringer hem kl 8,30 och han låter som jag vet inte vad. Han försöker börja en diskussion med mig men jag säger bara - Dags att gå upp.När jag är på hemväg i taxi 11,30 ringer han nyvaken. Jag blir rasande och säger ingen data i dag. Direkt efter får jag ett sms jag lovar att inte sitta vid datan.Jag kännde hur genom svett jag blev undrar om det var av ilska eller av klimateriet. I eftermiddag åker jag till skolan och betalar 81 kr eftersom han ska med klassen i morgon och paddla. Han började gnälla i går att det var inget kul men eftersom det är på skoltid har man inget val. Barnen behöver också lära sig att allt inte är så kul. Hoppas och tror att han inte kommer gnälla i kväll för jag ser hur han skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0