Mamma 75 år

Snart fyller mamma 75 år men vi firade henne igår. Alla barn kom utom min bror i Strömstad men han var hemma förra helgen och min ena syster som jobbar natt.Vi fick god middag och god efterrätt. Sedan åkte jag ,Anders och lilla A till Pia och Morgon för att titta på vilken färg de skulle måla huset i. Vi fick paj, glass och jordgubbar. Jag åt hela denna dag så jag hade ont i magen efteråt.Martin och Jessika hade kalas för sina flickor och de ville vi skulle komma och fika. Mellan A var hos dem.De hade många gäster och vi var helt slut så vi bara åkte hem och la oss i soffan, titta på robinsson. I dag väckte vi lilla A 11 och de stora 11,30.Lilla A och Anders ska åka och bada, mellan A och jag ska på fotboll, hon spelar match i dag.Stora A vill bara vara hemma och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0