MATCH

I går hade vi fullt upp. Kl 17 skulle mellan A spela match borta. Jag lovade köra om det blev ont om bilar. När jag kom hem från beh gick jag och la mig och somnade och som väl var körde grannen flickorna . Lilla A hade klassträff kl 18 och vi hade fika med. Vi spelade brännboll barn mot mammor och barn mot pappor.Kl 19 fick jag lämna festen för att köra till skogen och hämta stora A som paddlat. I dag fyller mamma 75 år så vi har varit där och fikat mycket och gott. Min syster var här och hjälpte mig städa uterummet-TACK. På kvällen åkte vi till match då lilla A spelade. Han gjorde ett mål ena matchen och ett på andra. Han var stolt som en tupp. Två mostrar och en morbror tittade och berömde honom. Pia och Morgan kom också så han var riktigt mallig. Nu har jag börjat nedräkningen på strålningen bara6 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0