Min sista fredag på strålningen

Nästa fredag ska jag INTE åka till växjö- känns så underbart. I dag åkte jag ensam upp och ensam ner. Var hemma redan 10,40 toppen. Lade in en maskin tvätt sen fastnade jag vid datan. Jag älskar att spela zuma och stora A tycker det är helt hjärnbefriat. Det är det också men det känns bra.Jag tycker att hjärnan går på överfart alltid, jag är så disträ och det kommer ofta "dumma" tankar. Men nu hoppas jag vi får en bra helg. I kväll ska vi på fotboll och sälja grillad korv. I morgon har vi vårmarknad och sedan ska vi städa gatorna. Allt för att samla pengar till gothia cup. Stora A vill sluta spela fotboll så vi får se hur det blir med det.När jag försiktigt säger att jag vill att han ska med till GP går han till mormor och skvallrar och jag får en liten uppläxning- Inget tvång- Jag säger det inte men tänker nej eller hur fanns inget tvång när jag växte upp---hi,hiMen det blir väl så med mig också en dag man glömmer. I morgon kväll ska vi till Siv och Rolle och Jonathan och grilla..Hoppas det blir bra väder. Stora A förlorade 3-0 mot Åhus i går -skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0