tårar

Jag skrev ett inlägg i går men av någon anledning försvann det. I går var det bara tårar och tårar mest hela dagen.Först tittade jag på tv om sjukhuset som bla handlar om lilla viktor som nu dött i cancer. Sedan tittade jag på Kattis o co där Lotta Grey var med. En tjej med cancer och jag har följt hennes blogg en längre tid. Hennes ord och tankar om sjukdomen och livet stämmde så bra in på mig själv. Pratade med min bror och han berättade att telefonen ringt på natten antingen var pappa sämre eller död eller hade hans svägerska fått barn.-Grattis Hanna till sonen- Så är livet vi föds och vi dör men vi vill väl alla bli gamla. I dag har jag varit hos kuratorn och det var jätte skönt. Jag kommer ansöka om rehab i fem dagar i Skåne efter midsommar. Där kommer det vara gruppsamtal, föreläsning,måla, jobba med ull, läsa.Jag har anmält mig i dag och hoppas kronobergs landsting ställer upp. Varför är det så svårt att bli av med alla neg tankar? Just nu så flåsar det i nacken, kommer jag få cancer igen?Vill bara gråta men det är också skönt, blir så trött efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0