Trodde jag skulle gå sönder

I torsdags kväll åkte vi till mormor för att fika och lämna lilla A.Han sover ju där på nätterna eftersom jag åker så tidigt. När vi skulle gå såg jag hur hans läpp börja darra och när jag fråga hur det var bröt han i hop. Vi grät tillsammans en lång stund och när han säger- Jag är så trött på skiten mamma, vill inte att du ska åka i väg varje morgon då trodde jag att jag skulle gå sönder. Vi la oss i mammas och pappas säng och låg och läste en lång stund sedan lugnade han sig.Mamma ringde sen på kvällen så jag fick veta att han somnat.Anders kan börja senare någon morgon men helst ska man kunna planera in det Nästa vecka är kort och det blir skönt. TACK Ida vi hörs på telefon-KRAM I går hade stora A dataförbud eftersom han inte läst läxan till ett prov , när jag tjatade satt han bara vid datan.Jag sa att det skulle bli data förbud men det trodde han nog inte på förrän han kom hem efter skolan. Han blev skit arg och jag räknade med en jobbig fredag kväll med en arg son. Tala om förvånad när min kille är helt underbar hela kvällen.Vi grillade, tittade på tv, åt godis, han cyklade till kiosken med sin lille bror. Han var ljuvlig. Stora A kom hem efter sitt läger helt slut var hon men orkade ändå gå på disco. I dag har stora A suttit vid datan, mellan A slappar i soffan vid tv och lilla A är med Anders på jobb. I eftermiddag ska stora A och jag på fotboll, vi har kiosken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0