trött

Ännu dag att få beh och åka taxi. Men i dag hade jag tur bara en till på dit vägen och ensam på hemvägen. När jag kom hem hämtade jag lilla A sedan kom mamma och pappa en stund.Jag städade bilen. Därefter åt jag och blev trött la mig för att läsa och somnade. Det var längesedan jag sov på dan men jag har ont i hela kroppen så det är väl något på gång känns det som. Min systers döttrar kom en stund så vi låg alla i sängen och pratade. Vi pratade om min brorsdotter och hennes man och lilla dotter- Välkommen till världen lilla gumman. Mellan A spelar fotbollsmatch och stora A är och paddlar.Lilla A och jag och Anders ska på klassträff och har fika med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0