valborg

Vi hade några vänner hemma på mat. Jag gjorde potatisgratäng och sallad, Anders grillade-gott. Pia som jobbade till 21 kom efter jobbet så då blev det kaffe, glass och varma bär. I går åkte jag och Anders till Råstorp för att handla. Min bror skulle komma med sina söner och den minste skulle sova över här. Anders grillade biff och vi åt gratäng, pommes och sallad till. Anders la sig 20,30 jag var uppe till 22.30 men alla barnen utom mellan A la sig efter oss. Antingen börjar vi bli gammla eller barnen stora. Mellan A har åkt med en kompis till Höganäs och vi andra ska titta på stora A som har match. I eftermiddag ska vi till min syster och grilla och några av hennes barn kommer också dit. Det ska bli kul, var ett tag sedan vi var där. Själv känner jag mig lite piggare, inte lika deppig, hoppas det går åt rätt håll nu.I går tog jag och Anders sovmorgon men fick gå upp när mamma ringde och sa att hon och pappa skulle komma, sen jobbade mamma lite i vår trädgård man SkÄMS men jag har inte tvingat hiot henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0