min vecka

i fredags hade vi en bra dag. På kvällen var lilla och mellan A på hobby. Stora A var med kompis på fotboll.Jag och Anders beställde kina mat som vi åt hos Jessika och Martin.

Gick min timme på förmiddagen med zack och en granne.

På kvällen blev det godis och läsk.

Jag jobbade hela lördagen och det gick bra.

Söndag var vi hos min syster och åt kalkon-Jätte gott Hennes barn och barnbarn var också där-trevligt.

Måndag Barnen var trötta men kom i väg till skolan. Jag tog min promenad på förmiddagen och i skogen träffade jag en kompis så vi gick och tjata en timme-kul.

På kvällen var det superstressigt och det klarar jag inte som förr. Lämna lilla hos mormor, lämna stora på fotboll.Fixa kaffe och fika som vi skulle sälja med mellan A till hennes fotbollslag. Anna kom hit så hon bredde mackor-TACK.Men allt gick bra men det var skönt när den kvällen var slut.

I morse ringde jag min kompis så vi tog zack och gick mer än en timme i dag sen hem och renbädda sen skumbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0