regnet det bara öser ner

I morse kom min "cancersyster" hit och åt frukost med mig. Jag fick en stor choklad kartong av henne.
det blev både skratt och tårar under våra 2 timmar tillsammans. Sedan tvättade jag lite och sedan la jag mig i soffan för att läsa.
Fick dåligt samvete så jag hämtade zack och kom ut en runda.

På eftermiddagen var det utvecklingssamtal med lilla A - svårt att vara tyst, svårt att koncentrera sig men lovade göra bättring.Lite väl tuff på fotbollsplanen så på måndag blir det fotbolls möte.

På kvällen var det möte med innebandy 9 av 21 föräldrar.Det är inte lätt att ta beslut om saker och ting då men vi som var där hade trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0