regnet det bara öser ner

I går körde jag barnen till skolan det var sånt skitväder. Men jag var trött och nere orkade inte gå min promenad. Låg mest hela dagen och sov lite då och då. Har fått svårt att sova på nätterna även när jag inte sover på dagen. På kvällen vvar vi hos mamma och pappa. Men jag fick en liten skymt av solen i går. det kom ett brev till familjen och det var bilder på min borssonsdotter Då blev jag genast lite piggare. Nu hänger hon på anslagstavlan och ler lilla gullungen.

I dag regnade det men jag tog på mig mitt regnställ inköpt på ullared (såg programmet på tv i går) och gick min timme med zack. Sedan hem äta frukost och sedan det ljuvliga badet.

Anders jobbar i M-ryd i dag så det blev ärtsoppa till lunch.

Lilla har kompis hemma och snart ska jag hämta de stora.

I kväll blir det stuvade makaroner och köttsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0