snart är det helg

Denna vecka har gått otroligt fort.
Jobbade i måndags men kände att jag klarar inte jobba både onsdag och torsdag så jag slapp passet i dag.

Denna vecka har bestått av städning och fönsterputsning. Skönt nu när allt är klart. De stora har städat sina egna rum.

Jag har ont i ryggen men har kommit ut på mina rundor. I dag kunde jag bara gå sakta men var ute en timme.
Tycker att jag har ont i mina körtlar i hö arm och ovanpå det ryggen. Ska nog ringa sjukhuset nästa vecka.

Imorgon checkar jag och Anders in på hotell kl 15 där ska vi duscha och göra oss i ordning. Sedan kommer hans chef och hämtar oss hem till honom efter det blir det julbord. Ser fram emot denna helg. De stora sover hemma med johanna, lilla sover hos emeli och markus.

I dag åkte jag till väla med stora, han köpte tre par kalsonger och en luvtröja. Jag som inte skulle shoppa köpte smink, fick ögonbryn noppade och färgade. Underbar känsla att känna sig fin.
I sminkaffären undrade expediten om mina änglar i halsbandet. Jag förklarade och såg hennes änglar om hennes hals. Hon hade mist sin dotter i magen v 42 hon var bara så underbar och hjälpsam denna tjej.

Nu öser regnet ner men det är skönt att sitta inne titta på alla stjärnor och ljusstakar som vi tänt i kväll och brasan i spisen.

Vad mycket man har att vara nöjd och tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0