Vi har varit gifta 14 år idag

ja i dag har vi bröllopsdag.

Denna dag började med en hyfsad natt alltså sovit lite n stund  under natten. Börja jobba kl 8 men det har gått bra.

Hem och slappa lite sedan åkte jag , Anders och lilla A till simhallen. Mellan A hade sagt att hon skulle fixa maten.

När vi kom hem  hade hon med hjälp av två kompisar sara och johanna och johannas mamma jessika fixat middag. Flickorna hade dukat till mig och Anders på altanen massor av ljus, min älsklingsmusik på stereo och den underbart goda maten. Efteråt fick vi desster banasplit.

Vilka underbara barn. Jag som haft en "deppig" vecka när jag såg allt detta bara rann mina tårar.


Jag hoppas och tror att Jessika vet att jag alltid finns för henne hon har funnits för mig konstant under hela min "skit" period.Även hennes man Martin och nästa helg ska lilla sova hos hennes dotter Emelie och pojkvän Markus.


Jag hoppas alla nära och kära ser min tacksamhet för allt ni gjort och gör för mig. Just nu är jag inne i en jobbig period och orkar inte vara så social men det ändras säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0