fredag

nu har mellan A ntligen fått tillbaka sin data så jag kan skriva ibland.


Denna vecka-- jobbade i onsdags hela dagen det gick bra men jag blev trött på kvällen.

har varit ute och gått med zack hela veckan utom i onsdags. idag hittade vi en underbar skogsrunda som tar en timme. Den ska vi gå flera ggr.

idag har min granne hjälpt mig med mitt sticke, sedan åkte vi och passade pappa när mamma skulle iväg. Han bara sov och ville inte dricka. När mamma kom åkte vi hem för att laga middag och då hade pappa lurat henne att han hade druckit. Eller om han hade glömt men jag tror vad jag vill.

I kväll kommer jessika och martin enstund sedan blir det godis och chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0