gäster

I dag när jag vaknade låg alla och sov. Jag tyckte det var trist så jag gick min promenad. Kom hem efter en timme och då hade Anders kaffe och ägg till mig. Efter hand kom barnen ner. Jag frågade Anders när lilla A hade lagt sig. Anders somnade i soffan  i går kväll och vaknade 1,30 då lilla vid tv. Han blir säkert rolig i kväll. Känner mig gammal när jag somnar först av alla i familjen.

Nu lagar Anders plankstek som vi ska äta när våra gäster kommer i kväll. Anna , Daniel hans pappa med familj-Frågade Anna vad vi skulle ha till efterrätt hon sa ingen så det blir glass och choklad sås. Vi vet att Anna älskar GLASS. När hon var liten satt hon i vår källare vid frysen och smygåt men tänkte inte på att vi hittade pappren som hon slängt på golvet. Men men det var längesedan

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK för en super trevlig kväll i går med god mat :)

2009-10-11 @ 19:20:47
URL: http://annawendelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0