häcken

i dag sov vi länge lilla A vaknade först.Efter flera timmar kom mellan och stora A.'
Mellan A sover hos en kompis, lilla är ute och leker dunkgömme. Har haft kompis här idag så han har haft fullt upp. Stora sitter vid data. Han ska stänga av kl 24 och är arg för det. Ibland vill jag bara slå sönder hans data. Har talat om att vi bestämmer tills han är 18.

Anders har jobbat med toa på ovanvåning jag har klippt häcken med hjälp av Anders om ni undrar vad som fick ut mig att klippa den vågar jag inte skriva det här men då kan man ringa mig så ska jag förklara.


Lilla har varit med mormor på auktion och när han kom hem åt vi middag. Vi har haft en toppen dag och i morgon ska jag jobba.


Om en stund ska vi gå i väg med lilla han vill titta på streetracing men vi kan inte köra vi har tagit varsin jägermaister ett glas vin till mig och en öl till anders.Jag har inte hunnit gå min timme i dag eftersom när jag och min granne Anette skulle gå kom regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0