höstlov

I dag sov jag jätte länge trodde jag. Har inte ställt om alla klockor så jag lurade mig själv.

Körde till h-holm för att köpa bh till mellan A när vi väl kom hem skulle jag in i en barn affär och de har jättefina bh.bra att veta till nästa gång.

Stora A lanar i natt hos en kompis och det känns faktiskt bra en lugn kväll utan bråk. men jag sa till honom att städa rummet innan han åkte iväg och det gjorde han.

Mellan A har en kompis här som ska sova över.
Lilla A har varit ute hela kvällen med kompisar men är ändå rastlös. I morgon åker vi till hans kusin Emil  och åker skridskor sedan följer Emil med hit sover över och sedan bad på torsdag.

Torsdag kväll ska vi bara vara hemma och titta på cancergalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0