jobbat

i dag fick jag besök av min svåger tidigt i morse.Vet inte riktigt när han kom för jag sov, men detta visste jag om innan. När jag vaknat tog vi en macka och lite kaffe.han skulle serva bilen i m-ryd.

Plötsligt ringer lilla A från mormor och vill cykla hem vilket han fick.De stora barnen sov när jag körde till jobbet. Min bror Göran har varit hemma under dagen hos mamma och pappa men var tvungen att köra hem igen så vi hann inte ses.


Har haft en trevlig dag och kväll på jobbet. Kompade ut kl 21 och det var trevligt att få träffa familjen en stund innan läggdags.För att träffa stora A fick jag gå in på hans rum.

Stora A sa till Anders att han skulle inte på fotbollsträning och Anders sa bara då får du ringa och tala om att du slutat. han tyckte att det fattar de väl om man inte kommer. Anders köpte inte det resonemanget och senare gick han på träningen men eftersom det bara var 7 killar där blev det inställt.Han säger att de börjar inomhus på måndag och jag hoppas och tror att han börjar träna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0